fredag den 14. december 2007

Men der er nu gået otte timer og det er som om jeg ikke kan samle mig. Men jeg tror måske det er den her men regel, men jeg tror ikke jeg vil gøre noget ved det alligevel. Men jeg kunne gøre noget ved det. Men så ville det ikke være så irriterende at læse. Men det er irriterende at læse. Men det er det jeg mener. Men mine dage er begyndt at forsvinde, men det har de da været i gang med længe, men mere end normalt. Men nåh-ja, det er også rigtigt. Men hvad er det det her sprog kan? Men du spørger hele tiden om det, vil du virkelig gerne vide det? Men hvis mit hjerte kunne vinde, mit sprog, min rude til verden. Men er det bare en ligegyldig skælven. Men ned gennem de mennesker jeg kender trækker sig en stadig forundring, en dirren, en sitren. Men ikke en helikopter af betydning. Nej, fanme ik'.

Ingen kommentarer: