fredag den 14. december 2007

Men du sidder bare der i dit hjørne og holder dig på afstand. Al den øl, alle de dage, hvor du skælder ud på den herskende orden. Jeg siger, lad dem bare skrive deres aftaler under, lad dem klappe hinanden på skuldrene.
Det er en smuk by, en smuk dag i dag. Der er ikke tid til at være sær. Der er kun de her dage. (Jeg kan ikke rigtig komme igang). Jeg kan ikke få det her sprog til at fungere. Men jeg tror du har ret, når du peger på Cage som en mulig guide. Det har altid tiltalt mig, at kunsten hev virkeligheden ud af virkeligheden og blev virkelighed i sig selv.


risengråd er inderlig og hvid. Men jeg tror jeg er med nu. Cage er en god guide. Var Cages projekt destruktivt? Jeg føler, at dette er meget destruktivt. Men så en morgen

1 kommentar:

Martin Johs. Møller sagde ...

Hey! Jeg synes den her kamuflerede metaskrift er en lille fælde. Men ellers kører det jo. Nogle stemmer mangler, men der er rigeligt at følge med i alligevel.