fredag den 14. december 2007

note

Men ak ak ak, jeg har det egentlig meget hyggeligt, en anelse fodkoldt, men sådan er det jo. Så poetisk tiden folder sig ud, der er gået 4 en halv time og natten har lagt sig helt tilrette ovenpå dagen. Jeg synes AT GØRE NOGET MENINGSLØST FÅR MENNESKET TIL AT FORNEMME EN MENING, er dejligt. Og jeg synes, skriften folder sig yndigt ud rundt omkring. Jeg har stadig mine betænkeligheder for mit eget vedkommende, kan ikke helt få hold på, hvor den skal bevæge sig hen, skriften. Jeg håber ikke du synes jeg er helt helt sær, hvis du læser med. Jeg synes du er meget meget sød. Jeg har fået en vane med at gentage ord-ord. Det er selvfølgelig en vane, jeg sagtens kunne lægge fra mig, men det er sådan en vane jeg godt kan lide. Det er bare herligt.

Ingen kommentarer: